HEJ BLOGGEN


Ja, jag lever än även om jag börjar tvivla lite själv.
Har så mkt bilder jag vill lägga ut här från, midsommar, åland och hamnfesten 08! de kommer snarast möjligt!
Jag ser fram emot att ge er lite bilder att kika på, en blogg blir så trist utan bilder jag vet men, håll ut

för övrigt.. idag (tisdag) är det prick en vecka tills jag åker ner till Kristianstad igen!

Wieehoo, jag längtar!


Jag måste bara säga att denna låt är min favo just nu:

Kom kampsång med
- Lasse Lindh. Från nya skivan"Pool".



När du gråtit dig torr, du slagit dig blå och när du ramlat omkull
När känslan att ingen förstår dig är mer än du kan ta
Ligg då kvar, för det är okej att vara svag

Kom kampsång, kom kärlek till dom, som saknar nån om natten
Kom kampsång, kom längtan till dom, som tappat den på vägen
Kom kampsång, kom mod och passoin till alla oss som ramlar och
Famlar igenom livet på jakt efter något men inte vet vad

När du tappat dig helt, när du släcker om natten och tystnaden i ditt
Rum känns så stor att du inte kan andas
Blunda då hårt och viska att allt, allting kommer bli bra.

Kom kampsång, kom kärlek till dom, som saknar nån om natten
Kom kampsång, kom längtan till dom, som tappat den på vägen
Kom kampsång, kom mod och passoin till alla oss som ramlar och
Famlar igenom livet på jakt efter något men inte vet vad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0