Hamnfestivalen 08


Så var det dax för Enköpings största sommar händelse HAMNFESTIVALEN!
I år hade jag och Rasmus 2 vänner från Kristianstad på besök så det var väl årets nyhet antar jag, annars var det sig likt tycker jag, vi hade tur med vädret som alltid.. lite regmade det väl men inget att grina över precis.

Onsdag- Ankomst:

Kom Krille och Dennis efter lite förseningar på tåget till stan.
Krille sov hos Rasmus och Dennis hos mig,
så vi satt och snacka på vars håll innan vi la huvudet på den mjuka kudden!

Torsdag- Festivalens början:

Träffades vi alla 4 på stan för att gå på systemet och handla lite gott till helgen..
och eftersom solen sken blev det så att vi satte oss vid en uteservering och tog oss en öl innan vi gick dit.
Efter det begav vi oss hem till mig på förfest och tillfixning (för mig som är tjej) killarna gick som dom var.
Väl där nere blev det ju en öl eller två, precis som det ska vara :)

Fredag-Festivaldag 2:

Var vi här hemma och åt middag och drack några öl och bara hade det soft,
inför morgondagen. Middagen blev god och bjöd på många skratt. :=D

Lördag-Fesivalens sista dag:

Bjöd på musik från söta idol - pojkarna i EMD, och jag kan ju säga det att.. visst, dom ÄR duktiga men efter 3 låtar hade jag tröttnat ( alla låtar låter ju likadat) så tur är att dom är söta :)
Efter EMD gick jag och Sara och käkade LANGOS innan det blev dags för Lasse Lindh..
Jäkligt bra och trevlig var han! festivalens höjdpunkt om du frågar mig (och Sara!)
Men mellan musik och öl minglade vi dessutom runt bland folk och hade trevligt!

Här följer lite bilder, se och njut! ;)

Rasmus,Dennis
Krille  Sara  

och jag




EMD


  

Lasse Lindh

 


Folk och jag

Jag och Sara
Annika och Jag Annikas bror...? och Jag

Lasse Lindh och Jag

Det var en grymt rolig helg!

♥ :D

Kommentarer
Postat av: Annika

Hey!

Tack för senast.



Du måste skicka över bilden på mig och dig till mig på msn senare. Vi är ju toksnygga ;)



Kraam

2008-07-04 @ 21:11:16
Postat av: Zandra

Annika: Tack själv! självklart skickar jag den, jag skulle gärna vilja ha den bilden Jens tog oxå såg den i er bild-db.. så fin, inte så konstigt för det är som du säger: vi är ju toksnygga!

2008-07-04 @ 22:56:46
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0