Min Lördagskväll - En festlig partykväll


Den bjöd på Massa skratt, goda drinkar & trevligt sällskap.
Vilket var välbehövligt & underbart, Inte haft så kul på vääääldigt länge!

Kvällen började med god mat och flum med Anki. Hon är festlig hon :)

image379
image380
Här testar vi brors otroligt "snygga" glas. visst är vi fina?^^ :P

image381
Em... är vi på G här eller?? Jaaa! VI HADE GRYMT SKOJ!

Jag träffade ganska många jag kände... Där bland en gammal klasskompis som jag inte sett sedan vi slutade 6:an kände inte igen henne först, tänk va man förändras... men det var kul att ses igen :)
Vi stod och snacka en stund och ... helt plötsligt så stod stans underbaraste Mattias framför mig! 
image382
Ja, Han älskar förmodligen att "apa sig" på bild Hahaha.. jag
gillar den iaf ;)

image383
Och som ni ser här kan han ju faktiskt le oxå! :)

Det var typ fyra månader sen  vi sågs sist så det blev ett glatt återseende!
Han är för det mesta ute världen och flyger nu mera.... Är nästan lite avis, för tänk så mkt han måste få uppleva på sina resor! :)

image384
image385
image386
Och här är Jag och "Ankan" på väg hem efter en mkt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Annika/Tant_Strul

åh du är så himla vacker Zandra!!

Ni såg ut och ha riktigt skoj ! =)

2008-01-30 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0