Denna Regniga Eftermiddag...

Har jag snott denna utmaning från: Världens goaste Zara!

Reglerna är enkla, byt ut:
Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast
 
" Hej! Jag heter Ellinor Krell och bor i Ryssbo. Jag är 44 år och har jobbat på Enagård innan jag blev pensionär.
Jag älskar hästar så på min fritid är jag ute och rider för mitt eget nöjes skull. Jag har inga barn. Jag har massa olika slingor i håret bla Röda och Vita. Mina ögon är grå. Jag älskar att lyssna på Opera med Emil Sigfridsson!  "

Det är roligt, så gör den du också!

Ps. Jag bytte ut Farfars yrke till Morfars, eftersom min älskade Farfar inte finns bland oss längre Ds.

Kommentarer
Postat av: Nr 12

hejsan

gillar sex and the city

kolla min blogg

2008-08-17 @ 00:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0