Update 25 agusti


Halloj på er!

Ja, Jag vet att jag är sämst på att blogga!

Men va ska jag blogga om liksom? Att jag läser eller kollar på film om dagarna? för det är typ det jag gör...
Å att blogga om det varje dag känns ju sådär lagom kul liksom. Men nu har jag iaf vart ut o svirat i helgen så det kommer snart bilder :)

Och sen kan jag ju säga att jag ska ut o jaga födelsedagspresenter till Ängla o William som fyller 4 å 1 första å andra SEP! Guuuud, tiden går så fort! Har inte en aning va jag ska köpa, får hoppas jag hittar nåt iaf önska  mig lycka till :)

♥♥♥


För övrigt har jag ätit fläsk å löksås till middag idag o snart vankas det äppelpaj oxå! MUMS :p

Puss till er!

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Ja lycka till med present inköpen, det lät gott med äppelpaj.

2008-08-25 @ 21:49:45
URL: http://gkkrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0