Var ska man bo?



 

Ni som läst min blogg innan har säkert sett att jag ska ner till k-stad och kolla på Tarzan - musikalen i feb.
Som Emil Sigfridsson är "pappa" till han är producenten :) De ska verligen bli super kul att både få se den och att få träffa alla mina underbara vänner igen :) Frågan är bara...
 vart ska jag bo?

Vi har kollat med dom inom RG om jag fick låna deras träningslägenhet å det fick jag gärna (om den är ledig då)
Å det skulle de inte veta förens efter jul nån gång... så jag måste ju ha en plan nr 2..

Så om det är nån som har nåt tips om ett inte allt för dyrt ställe.
Får ni gärna höra av er :)

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

det ända utom träningslägenheten är Bozana eller Agnes annars är det problem med liftar

2007-11-17 @ 03:52:29
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0