Veckans fre en bra dag

Tjoho! idag har varit en toppen dag... började såklart  m plugg. Men sedan begav jag mig till staden där jag mötte på Zara å Ängla som kom med mina fina halsband Som Zara gjort! Tack så jättemkt Zara, för att du ville göra å sälja dom till lilla mig! Tycker jättemkt om dom. :) Jag vill oxå tacka för student presenten! då är tacket även riktat till Emil å Ängla :) de hade ni vekligen inte behövt ordna! Tack ni är underbara! Ni har gett mig såmkt utav att bara finnas där!

Jag fick Zara till att skratta idag... Vi började prata om min film som jag gjort, som handlar om att min permo alltid går sönder när jag flyger. Och hur jag då blir bemött....

Zara: Den är bra, du borde skicka in den nånstans...
Zandra: ja jo kanske...
Zara: Ja de tycker jag..
Zandra: jo iofs... kanske till SAS....
Zara: Till SAS... hahahaha till SAS....hahahaha.... Du är så rolig!... Hahaha

Alltid kul när man kan glädja nån. Å Hon är så söt när hon skrattar!

Sedan skulle Zara å Ängla ta en tripp till Tivoliparken så att Ängla skulle få leka av sig lite innan de skulle till tåget som Zaras kusin Sanna skulle komma med :) Sanna ska söka till en musikskola här i skåne.. hon skulle tydligen vara där redan kl 8 på morgonen! Så Zara funderade hur hon ska lyckas få upp sin kära Sambo så tidigt...(eftersom han är sjusovare;) Men ja, har man lovat å köra så har man ju. Så de ska säkert gå bra, Han brukar hålla vad han lovat! :)

Själv fortsatte jag hem å tog med mig en personal i släptåg... så jag kunde fredags shoppa lite i den nya gallerian!
Där fanns massa fint!

Avslutar med att Önska Sanna lycka till imorgon! Hoppas att de går bra! 

 Å en supersöt bild som Zara visade för mig idag (från k-bladet)
image70
Ängla Sigfridsson, som Pippi Långstrump, och Tilde Nilsson, som Emil, kollar på när Ida hissas upp i flaggstången.


Ha det gött!
/Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0