Tankar som snurrar, vänner som tröstar!


Zandra säger:
Du kan alltså inte accepttera mig för den jag är tack för det
Midnightwalker säger:
det har inte riktigt med det att göra
Zandra säger:
vad har de då med att göra?
Midnightwalker säger:
att man ska acceptera varandra men man kan aldrig ge upp sig själv för relationens skull
Zandra säger:
du menar alltså att du skulle ge upp dig själv för att vara med mig?
Midnightwalker säger:
det är ett hårt sätt att säga det på men jag skulle nog behöva anpassa mitt liv så mycket att det blev något helt annat
Zandra säger:
du är fan inte värld mig

Utan mina vänner skulle jag inte klara av detta.., Jag kan dock endå inte låta bli att tänka på: Är jag så jobbig så krävade så att folk ser mig som ett paket som inte klarar av ett jävla dugg? Känns iaf som han ser mig så nu... dock inte när han var här... då fick jag ett helt annat intryck... för modligen ville han bara ha lite kul... fan så blind jag var..

Tack Zara å Becca era ord värmer, Ni är bäst!
Tack Rasmus Jag älskar dig!
Tack alla övriga vänner för att ni finns!


slänger in en bild på mina studetkläder, för att få tänka på nått annat.
image56

Denna blus m tillhörade kjol från H&M.

//Zandra


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Va fin blus :)

2007-05-09 @ 12:35:39
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Zandra

tack

2007-05-09 @ 18:46:13
Postat av: Git

Älskar dig mest av allt.
Puss

2007-05-10 @ 06:47:54
Postat av: zara

du kommer vara vackrast av alla på studenten!

2007-05-14 @ 16:44:47
Postat av: Zandra

Tack, jag hoppas det.. men kan du ge mig några tips, så jag kan bli lika vacker som du alltid är?? :)

2007-05-14 @ 21:32:18
Postat av: Anonym

Tack, jag hoppas det.. men kan du ge mig några tips, så jag kan bli lika vacker som du alltid är?? :)

2007-05-14 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0