Om student å bonde söker fru

Studenten börjar närma sig med stormsteg.Snart Kanival, skattjakt å allt sånt kul. Ska bli riktigt skoj! Fredagen den 8e juni kl 16 är vår ut -springs- tid för den som undrar...Jävlar vad jag längtar alltså, fan va underbart. Efter 13år är det äntligen över! 13 långa år...galet men sant!

Någon som sett nåt på den nya omgången av "Bonde söker fru"? Det har inte jag men jag hittade min favo i en tidning idag!

image62
Karl Petter Bergvall
Ålder:
24 år
Bor: Säffle i Värmland
Typ av bonde: Grisbonde med skogsbruk.

Karl Petter om:
Bio eller promenad?
- Promenad.
Morgon eller kväll?
- Morgon.
Spara eller slösa?
- Jag försöker spara och inte bara köpa.
Slarver eller pedant?
- Mitt emellan, men mest slarver.
Hemlagat eller snabbmat?
- Hemlagat.
Katt eller hund?
- Hund

Han är ju bara så söt! skulle inte säga nej...

//Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0