Min vän Sofia

Bah... just nu spelas "I Will ALW Love  you" på radion Å jag kom å tänka på min gamla vän Sofia. JAG SAKNAR HENNE SÅ!! Vi hörs aldrig längre å de gör så ont! Jag älskade henne, Jag älskar henne än... men det känns inte som vi känner varann längre. Hon vet inte hur mitt liv är idag å jag vet inget om hennes... Vi var bästa vänner! Vi kunde prata om precis allt, så som de ska vara när man är bland vänner å spec sin bästa vän! Å de som vi lovade varann för 4år sedan som aldrig skulle hända, ja det hände. Vi kom ifrån varann å tappade kontakten när jag flyttade hit. Jag tänker ofta på henne, har skickat brev å sms men inte fått nåt svar... Vad gör hon? Hur mår hon? har hon glömt mig? fick låten i ett mail från henne får två år sedan dan efter min 18års dag!! Var blev vår vänskap av fia? Saknar dig så! Vill kunna vara bara du å jag igen!! Jag kommer alltid älska dig!!

//Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0