Kort om valborg

Vi var ett gäng. Rasse, Kriile, Fidde Kim, Vero, Stoffe, Dennis, Jakob, Veros granne å så Jag.

Först var vi i Tivoliparken och grillade korv och drack några öl. Trevligt fast galet kallt! Så lite senare drog några av oss till Biljard och resten till Valvet. Den tidpunkten hade en i sällskapet blivit lite väl förfriskad av sin vingeldricka och fick följas hem. Resten av gänget fotsatte festa ha skoj! Personen som fick ta sig hem lite tidigare än oss andra vaknade med en rejäl baksmälla idag ( uppgifterna om detta via sms - kontakt med personen i fråga)

Enligt mig var detta en bra Valborg.

Äntligen! Kan jag blogga en bild på min  "World´s best driver" skylt som jag bloggat om i tidigare inlägg.

image53
 World´s best driver

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Bilden blev ju bra :)

2007-05-01 @ 23:36:46
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0