Inte fin nog?

Sitter här framför datan med en God smirnoff ice( en heiniken hade inte varit helt fel de heller) å funderar lite över en sak som filles ass Johan... även kallad påskläman (han brukar ha en påsklämma i håret) sa idag... Jo de va så här...jag hade köpt mig ett nytt kläddesplagg å skulle prova det för att se om de passa... till min glädje så gjorde det de... så for ner för att visa de andra... de fick typ dåndimpen... för att jag var så vacker (skratt) å me Zaras svarta halsband blev det bara helt perfekt! men sedan gick jag upp å böt om igen... Kommer ner igen en stund senare å filles ass säger: Varför har du bytt om igen...Är vi inte värda att vara fina för eller vad då? ... jävla konstig komentar tycker jag... Jag har ju på mig va ja vill liksom, de som jag vill för sunden... å inte går jag efter var andra tycker å tänker egenligen men det lät ju på han som att jag inte var fin nog? hans komentar fick mig att fundera lite.. Måste jag klä mig "snyggare" för att folk ska se mig å ta mig för den jag är?

Jag är kanske inte som alla andra,men jag är iaf jag!

Gonatt alla

//Zandra

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Jag är kanske inte som alla andra,men jag är iaf jag!
Den meningen är totalt klockren!

2007-05-27 @ 23:32:59
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0