Helgen: Började bra, slutade i tårar

Fredag: Var jag å såg artmade på Yllan här i Kristianstad med några vänner. Riktigt bra var dom. Kristianstad har visat sig ha många talanger. Men ingen annan kristianstabo kommer någonsin få lika stor plats i mitt hjärta som Emil. Efter konserten gick vi och tog en öl.

Lördag: Började med födelsedagsfika för Emelie som fyllde 18år! Vi fick god snickerstårta (mums) på kvällen blev det ut gång igen (inte planerad) några andra skulle ut och frågade om nån ville hänga på. Så jag tänkte varför inte. Vi hade så klart planerat att födelsedagsbarnet också skulle följa med men hon fick inte. (För sin mor)

Söndag: Dagen börjar bra med kinamat å film med rasmus. kvällen slutar med att Mark skriver till mig å gör slut via msn. Helt plötsligt kommer han på att det han känner för mig bara är "djup vänskap"  Vänskapen mellan oss som nu aldrig kommer kunna bli den samma.

När vet man om man någonsin kan lita på någon?

Jag är nog dömd till att bli lämnad å olycklig för alltid.

//Zandra

Kommentarer
Postat av: zara

Zandra!
Du kommer inte alls vara ensam å övergiven hela livet.. hallå, du är en av de goaste tjejer ja träffat. Den där killen kan inte vara värd dig.. Hallå, göra slut via msn, de säger ju endel om honom, eller hur!?
Förresten, ja va oxå på artmaid, såg inte dig, men såg din kompis..
stor kram zara

2007-05-07 @ 20:00:52
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

Zara!
Jag kan bara säga det samma till dig! Du är fatastisk och Jag är glad att du finns, alla har inte möjligheten att få lära känna en så go tjej om dig! Att mark inte är värld mig vet jag nu...
Det som känns mest är att jag berättat för honom att folk jag tyckt om på olika sätt bara slutat prata med mig bara försvunnit liksom, lämnat mig på taskit sätt så han sa att han aldrig skulle göra så... men vad har han nu gjort??
Artmade visst är de bra? såg inte dig heller så det är 1-1 :)
Kramar!!

2007-05-07 @ 20:38:48
Postat av: magdalena

2007-05-08 @ 12:48:46
Postat av: rebecca

jag har bara lust att mosa honom för så illa han betet sig. man gör inte så. fyfan. och jag håller med zara. du är inte värd såna som han. du är värd femfaldigt mycket bättre kille. jag och du för evigt syrran. kom ihåg du har iallafall en kärlek. MIIIIIIN

Din fethaj forever

2007-05-08 @ 20:57:45
URL: http://rebeccaaaa.blogg.se
Postat av: Zandra

kärlek till dig!

2007-05-08 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0