Direkt från hjärtat

Vår sång, vår kärleksmelodi

Jag såg en ängel, de var du

Kom, kom, kom låt oss älska

Medans måsarna sjunger en sång

Vår kärleksmelodi

 

Det kommer alltid vara vi

Åhhh

Vad jag älskar en sång

Vår kärleksmelodi

För mig så finns bara du

 

Tiden går men minnena med dig består

Låt oss få vara bara du och jag

Du min och jag din

 

Jag såg en ängel, de var du

Kom, kom, kom låt oss älska

Medans måsarna sjunger en sång

Vår kärleksmelodi

 

Tiden går men minnena med dig består

Låt oss få vara bara du och jag

Du min och jag din

 

Det kommer alltid vara vi

Åhhh

Vad jag älskar en sång

Vår kärleksmelodi

För mig så finns bara du

 

Åhhh

Kom, kom, kom låt oss minnas en sång

Din och min

Vår kärleksmelodi




Som en ängel från ovan

du fyller mej med hopp å glädje
jag vet inte riktigt hur jag ska förklara så att du förstår
hur underbart jag mår.
dagarna som går fyller du mej med hopp å glädje
du kanske ser när mina ögon lyser,
lyser som stjärnorna på himlen
om du nån gång sett mina tårar rinna
vill jag att du ska veta att jag gråter av glädje för att du är
underbar

jag tänker på dom timmar och dina ord
som jag får
du får mej att känna det som att jag är speciell
när livet känns hårt finns du där
som en ängel från ovan
kommer du å torkar bort mina tårar


du har förändrat mitt liv
dina kramar o dina ord
får mej att orka, orka finnas kvar o kämpa vidare,
kämpa vidare för en framtid
du fyller mej med hopp å glädje

jag vet inte riktigt hur jag ska förklara så att du förstår
hur underbart jag mår.
dagarna som går fyller du mej med hopp å glädje
du kanske ser när mina ögon lyser,
lyser som stjärnorna på himlen
om du nån gång sett mina tårar rinna
vill jag att du ska veta att jag gråter av glädje för att du är
underbar

jag tänker på dom timmar och dina ord
som jag får
du får mej att känna det som att jag är speciell
när livet känns hårt finns du där
som en ängel från ovan
kommer du å torkar bort mina tårar


Texter: Zandra Roos


Kommentarer
Postat av: Git

Har du skrivit alldeles själv? Önskar att jag en dag får sjunga dina texter.
Kram

2007-05-23 @ 12:33:33
Postat av: Gk_Krill

Oj va fina men det märks att det är du bakom dom :)

2007-05-23 @ 14:35:26
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Zandra

Mamma: Jo de har jag... rätt gamla, men de är nog de här två jag gillar bäst. föutom din :)Men Att jag ska få möjlighet att få komma i kontakt Med någon som vill ge dom till artister, även fast de är en stor dröm jag har, så förblir det nog bara en dröm...
Krill: Tack! Tur de eftersom de är mina :)

2007-05-23 @ 19:43:27
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: BexZ

åh gumman.. fiiiinA

2007-05-26 @ 01:04:37
URL: http://bexxz.blogg.se
Postat av: Anonym

tack!

2007-05-26 @ 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0