SHOPPAT SKOR

Hejhopp på er!

Idag
blev jag fri från min rumsarest, ni anar inte hur UNDERBART skönt det var att få se lite folk  å ha dom omkring sig igen! Det är vekligen helt Värdelöst att sitta instängd på rummet i flera dagar utan att ens få gå ut och ta lite luft. Då känns det verkligen som man bor på ett fängelse eller liknande... därför kallar jag mitt internat för "Anstalten"

Jag har shoppat två par skor idag ute på Skodej ett par svarta "Foppa" (fejk) och sedan ett par som är typ som jumpadojor. rätt så fina faktiskt

image10--- Har ofta fina skor till bra priser tycker jag.


image11
Foppa håller ett par röda, jag köpte
som sagt ett pat svarta.


Jag mår föresten bättre idag, men ska vara hemma imorgon oxå.
Min huvudvärk vill inte ge med riktigt.

Annars har det varit en helt okej dag!

See you
// Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0