Okej

IDAG känner jag mig lite bättre än igår iaf... men långt ifrån bra.

Just nu lyssnar jag på Emil och ser fram emot till den 14e April då jag får träffa honom igen. Men innan dess hade jag faktiskt tänkt att åka och se hans underbara Zara uppträda på humlescenen i bromölla. viket ska bli väldigt kul efter som jag annars bara har sett henne på scen tillsammans med Emil. Annars så träffar jag Zara lite då å då när jag går en runda på stan. Både Emil och Zara är helt underbara personer som jag är så otrolgt tacksam över att jag fått möta, det borde verkligen finnas fler människor som dom på denna jord!


image8
Zara, Emil och deras dotter Ängla
Som nu är lite större än på denna
bild och faktiskt bara några månader
yngre än min bror Liam.




image9
Min äskade lillebror Liam som fyller 3 i sommar

När Liam var yngre älskade han att städa.
Nu är det bara bilar som gäller.


Imorgon är det stdiedag Och jag hoppas att jag är ytteligare lite bättre då!


Vi hörs!
// Zandra


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

ja vi hoppas din önskan slå in då :), men fortsätt krya på dig vännen

2007-03-21 @ 16:00:08
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: rebecca

så gullig bror du har=)

2007-03-23 @ 18:10:49
URL: http://rebeccaaaa.blogg.se
Postat av: Zandra

Tack! Jag älskar honom sååå mkt!

2007-03-23 @ 20:57:32
Postat av: zara

heeej!!

Skoj att du kommer till bromölla!! ses! Kram

2007-03-25 @ 23:06:41
Postat av: Zandra

:) hej själv! ja de gör vi! Kram

2007-03-29 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0