Internetvärldens egna "Permo Zandra" är här nu

Ja, så har man nu skaffat sig en egen blogg. Någon som undrar över rubrik?
Jag tar å förklarar i Viket fall...

Permo Zandra: Kom till en dag år 2000 om jag inte minns helt galet. Jag skrev i ett forum på nätet. Friends forum tror jag minsan att det var. Ända sedan dess har jag kallat mig det. Det har liksom bara blivit så, jag har skapat mig ett namn i internets stora vida värld. Men det har även kommit att bli ett smeknamn.

Nog om det, Idag är jag sjuk vilket är mindre kul har ont i halsen, kroppen och det känns som jag ska hosta söder mina lungor...

MEN Helgen var fett kul! Jag var med några vänner på Nöjesmagasinet i Kristianstad och såg Markus Fagervall, ni vet idol vinnaren 2006. Jävlar viket drag det var och sämningen! den var grym! Jag och mina vänner slapp stå i autografkön...Markus tog sig till oss ist viket vi uppskattde väldigt, Jag menar vem önskar inte att få ha ,sveriges  just nu hetaste Markus en stund för sig själv?? ;)

Han är enligt mig grymt söt i mössa!

image1
Håller ni inte med? Gillar inte riktigt våra röda ögon men men....

image2
Markus rockade loss kan jag lova

image3
Här ser ni Markus framför skrikande fans
Jag var dock inte en av dom ;)

16/3-07 - Ett minne för livet!

Vi höres snart igen
// Zandra

Kommentarer
Postat av: Micke

Du också..alla jävlar bloggar...jag måste skaffa ig en vettig hobby innan jag faller för grupptrycket :P
Men Lycka till... hörs snart.

2007-03-20 @ 02:50:44
Postat av: Zandra

Haha, gör så du, men att blogga är enligt mig ett bra sätt att få skriva av sig. Tack, det gör vi..

2007-03-20 @ 19:40:16
Postat av: angelicamagdalena

Hej gumms! Jag har oxå blogg. (angelicamagdalena)
Vilken fin tröja du har! (röd, döskallar)
Saknar dig massor!!!
Kämpa och var lycklig även om allt är svart.

Magdalena

2007-03-21 @ 08:42:08
Postat av: Zandra

Heeeej! oki ska kolla in den! :)
Tack! den är inhandlad från H&M.
Saknar dig oxå! Ja jag ska det, snart sommar och studenten!! :)
//Zandra

2007-03-21 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0