Midsommar i Ryssbo

Tjo!

Passar på att blogga lite nu medans tiden finns :) å även för att jag åker ut till Mormor & Morfar ett par dar över midsommar. Så det ska bli mys, det blir ju som en liten mini semester kan man ju säga :) Jag älskar verkligen mormor & morfar! dom bästa av dom bästa :)

Just nu sitter jag här hemma ensam och bloggar.. Mamma & Matte har åkt å handlat å Micke är hos Sara ( fick förresten ett jätte fint silver halsband av henne på min studentfest:) Tack Sara!

Annars så har jag varit med Linda på stan idag, å hjälp vad jag shoppade :P

En förköpsbilj till Hamnfesten (två dagars)
En plattång
Två linnen (rea)
Två par skor (rea på reapriset betalade 25 kr st)
7pack ballerina stumpor
En Story tidning
Ett par pirat byxor
Ett telekort

image145
Torget i Enköping


Å vet ni  jag har handlat på Hm!! till min stora glädje har de fått dit en hiss igen :) Så nu du Zara ska jag skaffa klubbkort! Fast HM här i stan är inte lika bra som i Krstd, det är mindre å sedan är det inte lika trevlig personal här ;) fast å andra sidan kan man aldrig få allt....

Nu ska jag slappa.


image146



Ha en trevlig midsommar!
Kram Z

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Det lät som en bra dag för dig :)

2007-06-21 @ 23:31:05
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: BexZ

Glaaad midsommar älskling=)

2007-06-23 @ 10:57:28
URL: http://bexxz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0