Mat, skratt och lite Tarzan

I morse när jag vaknade var Linda här Morsan skulle Jobbe'. Det var dock skoj att se Linda igen :) Jag har saknat henne! Dagen började lite stillsamt med en kopp kaffe och sedan fick Linda för sig att hon skulle ställa in min tv och video kanal. När vi sedan satte i en dvd-cd för att vi skulle se om det funkade, så fasnade vi bland
Tarzan -spelen och vi kom fram till att djungel memory var skojigast. (det är skönt att vara lite barnslig ibland;) Sedan spelade vi lite valnig poängpoker också.

Linda var tvungen att åka och lämna in sin bil på lagning så då fick jag vara själv ett tag, men eftersom jag är en stor flicka så gick det ju bra ;) När hon kom tillbaka fixade vi med lite bilder på datorn, sedan blev det till att fixa lite mat. Mycket stekt grejs blev det.

Stekt korv
Stekt potatis
Stekt ägg
Stekt bacon
Stekt lök

Å
Smaskens blev det :P Efter maten blev det glass med aprikos halvor och lite te, framför min tv och Tarzan som vi hade bestämt innan att vi skulle se. Linda tyckte den var lika söt som jag tycker :)

Imorgon blir det galej, Linda och jag ska ut och äta för att sedan sjunga schlagers tillsammans med Mk2 hela natten lång :D Å allt detta endast för att fira min student!

image135
Mk2

Tjohej vad kul!

//Zandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0