Kännslosamdag

Idag sa jag förväl till mina älskade vänner Emil, Zara och Ängla. Inte för alltid men trots allt på obestämd tid... det känns men Emil sa "jag finns alltid kvar" och jag vet att han menar det. Samma gäller Zara  och Ängla.. Även om Ängla är liten så vet jag att hennes älskade föräldrar inte låter henne glömma. Vänner som dom är svåra att hitta!

Emil: min underbara vän, Nu förstår jag vilket blogg inlägg du menade i lördags. Jag har lyssnat på låten... å jag bröt ihop i tårar.. inte bara för att jag är ledsen över att jag inte veta när vi ses igen utan för att jag blev så otroligt rörd! Låten visar var vi har varann vad andra än säger! Jag känner exat samma för dig.. trots att jag fått höra en å annan åsikm on det. Men det är som det sägs i texten... vi har ett band mellan oss som ingen annan förstår.

Zara: Du är en helt fantastisk tjej även du har blivit min vän, tack för att du är du!

Ängla: Du är väldens sötaste flicka! Hoppas att ditt liv blir fullt av lycka, det tvivlar jag inte på!

image104
hmm, skulle jag kanske ta kort på pappa?

image105
men, hur  gör man??...

image106
Äh... Jag stuntar i det...

image107
rätt många barn idag...

image108
Men de e bara trevligt!

image109
Vad var texten nu igen?? :)

image110
Emil, Zandra och Zara :)

Mina vänner, vi ses igen!
Kram!
//Zandra

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

trevligt inlägg :)

2007-06-07 @ 00:24:06
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0