Först hjälpis sedan besök av Liam

Det är kväll nu och jag sitter här, mamma går runt å plockar å Micke är hos Sara. Tidigare idag var jag på hjälpmedelscentralen och skulle kolla min manuella stol, men det ända vi kom fram till var att jag skulle komma tillbaka i agusti igen. Så det var bara att åka hem igen... senare nu ikväll kom Pappa och Liam förbi en snabbis å ni kan inte ana va skönt det var att se honom igen, å gud vad han har vuxit sedan jag såg honom sist, Liam allså :) Det bästa av allt är att jag kommer kunna få se ännu mer av honom nu!!

Passade på att fota den lilla busungen medans jag hade chansen... :)

image133
Visst är han söt? :)

image134
Å här en bild på busungen tillsammams med pappa :)

Kram//Z


Kommentarer
Postat av: BexZ

Man ser att ni är syskon =)
sötaste brorsan ever
delad 1a plats med min..
hur gammal är han?
puss baby

2007-06-15 @ 21:11:37
Postat av: Zandra

Ja, de gör man kanske =)
jaaa jag vet!
ah delad 1 säkert <3
Han fyller 3 imrgon (söndag=)
Pussen

2007-06-16 @ 12:07:24
Postat av: Anonym

Ja, de gör man kanske =)
jaaa jag vet!
ah delad 1 säkert <3
Han fyller 3 imrgon (söndag=)
Pussen

2007-06-16 @ 12:08:45
Postat av: Anonym

delar av inlägget försvann
Han fyller 3 imrgon (söndag=)
Pussen

2007-06-16 @ 12:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0