Dagens äventyr

Hej på er alla!

Nu kliar det i mina bloggfingrar igen... Dagen äventyr fick bli en tripp ner till stan... fick vara lite envis och bestämd mot mamma som egentligen ville vara hemma å stryka... Stryka?? det kan du väl göra en annan dag sa ja. Å så blev det. Väl nere var mamma ändå glad att jag hade varit lite envis ;)

Köpte mig en jättesöt liten vit blus m döskallar på. Nu undrar ni säkert hur en döskalleblus kan vara söt, men den var faktiskt det :) ska lägga in en bild på den här nån dag så ska ni få se....

Annars börjar jag fundera på vad jag ska ha på mig på min kusins bröllop...


Kanske denna med svarta leggins  till... har haft den ett tag, men jag gillar den. vad säger ni?
får den ett G eller :)

image149

Imorgon kommer Linda på fm sedan på kvällen ska jag till mysiga landet på fest!

Puss å Kram
//Z

Kommentarer
Postat av: zara

DEN ÄR SUPER SNYGG!! De är en klänning i min smak!!

2007-06-26 @ 22:23:28
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

Jo jag trivs i den... :) köpte den på åhlens i
k-stad faktiskt....

2007-06-26 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0