Asgarv, god mat och dans med Mk2

Som jag skrivit i det tidigare inlägget så skulle jag fira min student med Linda, å det gjorde vi!

Började med en mega god middag

Fläskfilé
Klyftpotatis
Rostade grönsaker
Tzatsiki

Sedan var det bara att vänta tills Mk2 skulle börja spela..

Å gah va kul det va att träffa Mattias !gen, han är så söt att man  bara dör! å han gillade mitt platta hår =)

image136
Här är jag redo för en utekväll på på Krogen  =)

image137
med Linda =)

image138
vi har alltid kul när vi e tillsammans!

image139
Här har vi Mk2 i sin prakt

image140
å här har vi snyggingen Mattias ;)

image141
Å här e jag å han tillsammans hehe han gillar kindpussar (men kanske inte på vem som hellst;)

image142
Å denna kille brukar vara en av de trevligare men, även han kan bli lite för mkt ibland...
(det syns kanske på mitt kroppspråk?)

Å snart kommer släkten med!



Zandra, hon är glad idag!! =)

Kommentarer
Postat av: Gargamel

vad är en fläskfele?

2007-06-16 @ 15:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0