sjukt trött men glad ändå

Å herre min gud vilken dag vi haft, Jag å Linda. En dag med massa tok, skratt och shopping! precis så som det ska vara :) Vår dag började med lunch i västerås hamn tillsammans med David (Lindas sambo) alla åt goda sallader, godaste jag någonsin smakat nästan! Efter vi ätit fortsatte jag och Linda hem till dom för att ställa av lyften för att sedan ta oss ner till stan å shoppa loss! å jäklar va jag hamdla! En himla massa fint! Kommer bilder till bloggen imorgon!! så håll ut alla nyfikna ;) Kan dock avslöja att jag hittade min vän Zaras topp, tjoho!! :)

Efter några timmars shopping bar det iväg hem till Linda igen för lite middag. Linda som fått för sig att typ sallad å frukt banta innan vår grillfest imorgon, å vår fredagkväll med Mk2 åt dock bara lite melon, den tokan!! Lite vattenmelon efter en hel dag på stan,galet tack jag vet!! Jag där emot fick. Kassler med annanas och ost på å sen potatis till det. (som david hade lagat) Tack David det var gott! :)

Efter jag kom hem nu ikväll har jag bara chillat med en välförkänt kopp kaffe! ( inte druckit kaffe på heela dagen) kaffesugen!!?? Em, JA lite smått kanske!!

Tack och godnatt!

Måste bara få fråga.. jag är cp, vad är du?

Kommentarer
Postat av: zara

låter som en underbar dag! Ang din fråga: Inte är jag normal iaf!

2007-07-18 @ 09:39:10
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

Mm, det var supermys :) haha, säger du det.. ne men vad är normalt? kanske är vi alla lite cp på sitt sätt ibland eller vad tror du? ;)

2007-07-18 @ 13:44:02
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: zara

absolut :)

2007-07-19 @ 21:56:34
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0