om igår



Jaha efter att jag nu svarat på ett mail från min underbara vän Emil, tänkte jag nu försöka blogga om gårdagen. för det tog lite längre tid att svara på mailet eftersom jag fick skriva mellan massa tårar, varför jag grät? Ja du kanske för att saknaden är så stor.

Men åter till igår:

Linda var här sin sista dag innan semester, så vi gick ut å åt middag å  hade skoj tillsammans med mk2. Får passa på att hälsa dom välkoma hit! Eftersom jag nu vet att även dom läser min blogg! Kul att ni gillar den =)

image218Vi delade en flaska innan middagen som blev...image219
en plankstek!

image220
image221
Så här såg vi ut kvällen till ära...
image222
å så här såg Mk2 ut.. å för övrigt sjöng Mattias
Your Song på denna bild,...till mig...

"And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but, now that it's done,
I hope you don't mind, I hope you don't mind
That I put down in words
How wonderful life is while you're in the world"

naww! Tack Mattias, du är då go!

image223
I pusen spelades "bakom mina solglasögon"

image224
image225
image226
image227
image228
image229
Haha börjar du tröttna på kameran Mattias ?
image230
haha, klaga inte på mig... jag va inte fotograf....
image231
image232
image233
Haha ingen fara vi var faktiskt glada ändå!
image234
Och det var ju du oxå trots allt... ;=)

bara jag å Linda som vet varför du foto vägrade, haha knasboll ;)

Kram på dig så ses vi ikväll (utan kamera)! ;=) 


Å just det
En utav Mattias vänner (och Lindas)
är med å körar på Emils
skiva "Äntligen"
tänk va världen e liten i bland!

Han har föresten oxå skaffat blogg nu :)
 
emilsigfridsson.blogg.se

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst hade vi skoj=) Kram på dej!

2007-07-22 @ 23:11:40
URL: http://izola.blogg.se
Postat av: Zandra

haha, ja absolut!

2007-07-22 @ 23:48:17
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0