Hemma igen.

Hej hej!

Nu är jag hemma efter ett mysigt dyngn hos mormor å morfar. Jag å Linda åkte dit igår vid 13 och var hemma vid 16 tiden idag. Och jag måste säga att det var skönt att få slippa mamma ett tag! Det är så mysigt att vara ute hos mormor å morfar i deras lilla stuga!  Vi blev bjudna på massa gott hela tiden! Som alltid när man är där :)

Sedan nu när jag kom hem så såg jag till min glädje att min present till Zara har kommit fram!

Hoppas att du hade en bra födelsedag Zara!

Nu blir det snart mat å sedan ska jag iväg igen.

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: carina

Jag kan tänka mig att det var skönt att vara utan mamma ett tag...
Ni är nog rätt lika. Jag tänkte på det när jag läste om dig på din sida:tänker alltid på andra först...
Förhoppningsvis kommer vi till er någon dag näsat vecka. Kram Carina

2007-07-13 @ 20:10:02
Postat av: Zandra

ah på den punkten är vi kanske det..
Åh mm då ses vi kanske snart :) Välkomna! Kram Z

2007-07-15 @ 14:26:33
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0