En deppig dag

Sitter här å funderar över varför jag känner mig så deppig idag. när jag slog upp ögonen idag kändes nåt bara så fel... Kanske är jag ensam, jag känner mig väldigt ensam ibland. Jag har inte alls specielt många vänner och det känns ibland, mest dom dagar man mår dåligt... Jag har ingen som jag kan ringa, som riktigt orkar lyssna känns det som...Mamma vill jag inte besvära med mina problem, för då mår hon med dåligt. Och de sista jag vill är att hon ska må dåligt på grund av mig, det vill jag inte att nån ska göra... Linda skulle jag kunna ringa det vet jag. Men eftersom jag inte kan säga vad som känns fel vill jag heller inte störa.

Kanske borde jag hitta mig en kärlek snart.
Men var finns han, som vill vara en del i mitt liv,
just för att jag är jag,
och inte för att jag ska vara nån annan?



Saknar mina vänner Emil, Zara & Ängla sjukt mkt!

Kvällsuppdatering:

Efter nån timmes tårar å lite middag, som bestod av kebab så känns det lite bättre... lyssnade på Tarzan
låten och Hero... för att påminna mig själv om att det faktiskt finns några som bryr sig om mig. Trots att mitt liv känns hårt ibland.

Tack Emil
Tack Zara
Tack Ängla
Tack Mattias
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: zara

vi saknar dig med!

2007-07-04 @ 21:37:30
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

Kraaaaaaaaaam!

2007-07-04 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0