Dagens händelser

Hej å hoppsan allesamman!

Min dag började 10:30 då jag orkade ta mig upp.. 11:00 kom Linda och 12:00 kom Jolina tjejen som ska jobba under Lindas semester. känns inte hundra men vi får väl se hur det blir. Vid sommarens slut i agusti nån gång, då händer det grejer ska ni tro. Jag ska få va med å anställa folk å välja bland nåra å se vem jag vill ska jobba! Så jävla nice det ska bli att få bossa lite! hehe.. ;)

Men iaf jag, Linda och Jolina tog oss till stan å käkade lite vid hamnen... soligt å härligt! Gick lite i affärrer. Och jag var såå duktig! Jag handlade ingenting, ingenting alls!! För jag och Linda ska ta en heldag i västerås imorgon och då ska vi shoppa loss! Wohooo, ska bli himelens nice att fara till en annan stad än lilla Enköping för en gång skull! =)

Hittat en jättefin klänning från hm som jag tänkt köpa. Sen ska jag se om jag kan hitta Zaras silver/svarta-topp! den är bara såååå mkt jag! Nu är det bara att hoppas på lite bra väder oxå!

Lite blandade bilder från:

Idag:

image188
Liam tycker det är kul att spruta vatten....

Mitt och Lindas besök hos Mormor & Morfar:

    
Lilla stugan där vi sov 


Frukost ute i solen


En bild på mig kvällen före


En söt bild på mormor & morfar


Detta ska tydligen vara en fågelskrämma

En bild på en ros, en av morfars alla vackra blommor

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Haj haj!
(ett av de få skånska ord jag kan) ;=)


Kommentarer
Postat av: zara

ge den nya tjejen e chans så tror ja de kommer bli bra :)

2007-07-17 @ 12:17:49
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

jag hoppas det...

2007-07-17 @ 23:31:18
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Gk_Krill

Slutet var då klem-check

2007-07-18 @ 02:13:15
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0