Dagens Grattis!

Går till min älskade mormor som fyller 65år idag!



Hon firade sin dag  EN dag tidigare med underbart god mat och god dricka. Nästan alla kusiner på mammas sida och partnes var med, pussar å kramar till höger och vänster. Å där satt jag ensam :( fast jag är ju såklart  glad för deras skull!

Lite bilder!


 Den smaskiga maten...


och drickan!


Å lite sallad!


Kusin Maggan med sin bebe!


På denna bild, Calle, kusin Emilia och kusin Anders
(Calle ♥ Emilia)
och Anders ska snart bli en gift man och bli far!


Kusin Sofia, Mormor och Jocke.

Tack för en trevlig kväll och ♥ligt grattis på din födelsedag mormor.

JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: angelicamagdalena

oh, vilken hemsk bild du fick på mig... :s Hur är det med dig? Bra hoppas jag. Det är okey med mig sålänge jag inte tänker.. ;)
pussar och kramar i massor min älskade kusin!

2007-07-13 @ 16:38:04
Postat av: Zandra

De är ju inge fel på den! jag mår bara bra, lite trött dock... puss gumman Älskar dig!

2007-07-15 @ 14:46:28
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0