Bröllop!

Anders och Johanna Viksell!


image9

image187

Sitter här lite halv trött  men de har ju dock sina förklaringar! Jag var på bröllop igår! där min kusin Anders fick sin älskade Johanna! Dom var sååå fina! Jag gjorde allt för att inte förstöra min fina make up (som Linda fixat) med tårar! Det var verkligen svårt kan jag lova!

Allt var verkligen lyckat, god mat å trevlig fest hela natten lång! Det var även helt underbart att  få se kusin Erika igen! Vi har inte setts på typ 1 å ett halvt år om inte mer! Erika bor på gotland så det blir inte av att man ses så ofta, jag saknar henne.

Jag avslutar med att lyckönska Anders och Johanna ännu en gång! Och sen vill jag bara säga att jag ser fram emot att få träffa mitt första kusinbarn som nu ligger i Johannas mage och är beräknat till i början av sepember! =)

Fler bilder kommer snart, håll ut! ;)


Kommentarer
Postat av: zara

vad fiiint!

2007-07-17 @ 12:17:14
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Zandra

ja visst är dom söta! :)

2007-07-18 @ 13:47:11
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0