6 saker...

6 saker som jag stör mig sjukt mkt på!

image171

1.  Att alla fulla gubbar på krogen tror att det är helt ok att pussa på mig bara för att jag inte kan gå.
( vad då jag pussa ju bara på henne, hon blev ju så glad. dom blir ju det dom där) var det en som sa en gång...


2. Att det är 60 mil till mina vänner nere i skåneland!

3. Att jag inte alltid vågar säga vad jag egntligen känner

4. Att alla mina span är upptagna!

5. Att jag knappt kommer in nånstans på stan

6. Att taxin (rullstolsbussen) Slutar köra kl 22 här i stan så att måste gå hem efter en utekväll (när jag håller på att kissa ner mig!)
________________________________________________________________________________

image172

6 saker som jag kan bli sjukt sugen på

1. Fil med hårtbröd

2. Godis

3. Pasta

4. Sjunga

5. Skriva

6. Pussa o Kramas
__________________________________________________________________________________

image173

6 saker jag gärna vill

1. Träffa Emil, Zara och Ängla

2. Åka utomlands

3. Hitta min prins

4. Vinna pengar

5. Träffa Mattias

6. Kunna Sjunga
____________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0