En dröm




Här om natten drömde jag om min tripp ner till Kristianstad.

 Av någon anledning så stanna vi till på ett hotell i Eskelstuna.
 När jag och mamma kommer in på hotellet så sitter alla där och bara väntar på mig.
Med "alla" Menar jag så klart er mina skånska, underbara vänner!
 Rasse, Krille, Stoffe, Andreas, Rebecka, Bozz, Emil, Zara, Ängla, och många fler!
Ja ni vet vika ni är :) Jag kramades med alla och sedan vaknade jag.
 Men jag lovar att jag vaknade med ett leende på läpparna!
 Och jag tänkte: Ja, jag är nog rätt älskad och saknad ändå!

(trots att det bara var en dröm kändes den så verklig!)

Jag älskar och SAKNAR er alla nåt enormt och önskar att vi kunde ses redan Imorgon!


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

nog är det alltid tomt här, saknar dig

2007-12-10 @ 01:06:30
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0