Dagens haha...




Ärende: Skulle kunnat vara Du..
(: Ett gott skratt... ;)


      Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde en röst från toaletten bredvid som sa:  - Hej hur mår du?

     

    Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på toaletten men jag vet inte vad som flög i mig för jag svarade: Jo då, jag mår väl bra..

     

    Och den andra svarade:  - Vad gör du för någonting då?

     

    Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag men svarade:- Jo jag är ute och åker med bilen lite.

     

    Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt så     att jag kan gå därifrån när jag hör att den i båset bredvid ställer en ny     fråga.     - Kan jag komma över till dig sen?

     

    Hmm, tänkte jag det där var också en konstig fråga. Hövlig som jag är så     svarar jag ändå:     - Nej det ska komma förbi några från jobbet senare så det går nog inte så     bra idag

     

    Då hör jag den bredvid irriterat säga:  - Du, kan jag ringa upp dig senare? Det är någon idiot i toabåset bredvid     som sitter och svarar på allt jag säger till dig

Kommentarer
Postat av: Beccis

hihi

2007-12-14 @ 19:00:41
Postat av: Vero

Haha, vilken upplevelse :)

2007-12-18 @ 15:31:29
URL: http://VerolinaZtarDust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0