utmanad

Jag har blivit utmanad av Zara82

Regler:
  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

1. Jag drömmer om att nån gång bli en "riktig" låtskivare

2. Jag har tappat en hårdmacka i toan när jag suttit på "huset"

3. Jag hatar att prata i tele

4. Jag är livrädd för hästar & getingar

5. Jag har fasnat i en duschstol så illa att jag knappt kom loss

6. Jag önskar att jag kunde sjunga

7. Jag är rädd för att bli ensam

8. Jag har slutat bita sönder mina naglar

Nu utmanar jag: Magdalena ,BexZ, Linda, Krille Sara, Emilia,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0