Söndag

Gårdagen:

image280
Idag blir det en vilodag för min del. Var ut igår och nej Mk2 spelade inte! Jag kan faktiskt gå ut en då, det var dock nåra andra som spelade fast de var lite för mkt dansband för min smak. så vi vandrade vidare mätta och glada nästa stopp blev O'Learys. där stannde vi ett tag innan vi drog vidare hemåt...trots att det inte blev så sent så hade vi trevligt ändå. Önskar bara att det fanns lite fler ställen som jag kom in på! image281

Klädsel: Öronsmycke från skåne (studetpresent)
                 Halsband från Sara (studetpresent)
                  Silverlinne från H&M ( som jag bloggat om)
                   Svarta byxor (syns dock inte på bilden)

Sist men imte minst en söt bild på min Ängla som karin tog här om dagen

image282

Hon ser ut att sova rätt sött va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0