Ny inköp!



Hittade ett linne i silver inne på hm idag. Var iinte meningen att jag skulle köpa nåt idag. Men när jag såg detta linne var det bara som att det stod Zandra på det, riktigt mkt jag! (bild kommer)

Sedan igår köpte jag två böcker av Martina Haag! Rekomenderar verkligen hennes böcker! Ni kommer få er många goa skratt kan jag lova! dessa två köpte jag igår:

image277 Hemma hos Martina och image278Martina koden. Sedan har jag även läst image279Underbar och älskad av alla som är hennes senaste. Den har gjorts till film och kommer snart att börja visas på bio! Och ja jag vet att jag börja läsa i fel ordning, men det gör mig absolut ingenting. För jag skrattar lika mkt ändå!

MYCKET NÖJE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0