Mattias, Mattias o åter Mattias!


image170


Okej detta inlägg kommer handla om min vän Mattias (även känd som MK2 - Mattias.)
Jag träffade Mattias för första gången på Hamnfestivalen förra året,. Å då hade jag inte en anning om vem människan var. Hade inte sett honom på stan ens trots att att vi båda bor i den lilla staden Enköping.

Men efter vårat första möte var de som om någon släppt en bomb...  Folk jag känner har jobbat med honom eller känner någon som känner honom eller vet vem han är,,, eller så känner de honom! Överallt finns det en koppling till honom känns det som.

Ta bara här om dan: Jag går i min egen lilla värld inne på coop å en dam i permo kommer fram till mig...

Damen: hej! kommer du ihåg mig? fick du några bra bilder?

Zandra tänker vadå bra bilder? vem fan e du??

Damen: Brukade vara på statshönan förut när han va där
Zandra tänker: Viken han??

Damen: Fast då va han mörkhårig..... då slår det mig, hon syftar på Mattias!

(hon var i hamnen när jag var där)

Å sedan nu ikväll fick jag ett mail på helgon:

 Hej
Var in på din sida o tänkte iaf skriva hej till dig...
Var in i ditt galleri och såg kort på dig o Mattias, jag känner honom... han är en trevlig kille =)


Hallå,  Har alla Mattiasfeber eller?

Inte för att det stör mig, inte alls! Men de är konstigt, han finns med över allt!

o Han e en super trevlig man! och utan tvekan en omtyckt sådan!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Det är ju bra att det finns många i din omgivning som vet vem han är eller känner honom, så att du har nån som förstår vad du menar och kanske har samma syn på honom som du.

2007-08-02 @ 16:27:43
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Zandra

ja, kanske det :)

2007-08-02 @ 16:36:58
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0