Lördagen



Igår var vi på middag hos Saras föräldrar. de var super trevligt! Vi bjöds på smörgåstårta (som jag älskar) MUMS!
Vi spelade spel och fick oss ett par väldigt goda skratt kan jag lova! "Med andra ord" hette ett av spelen vi spelade,
Det går ut på att: Man tar upp en bricka som det står ett ord på, så ska man förklara de ordet så att ens lagkamrater förstår vad det är, du får säga precis vadsom, utom just de ordet som står på brickan!  

Luckas som var med i Micke och Saras lag skulle försöka förklara "smutsgris" eller nåt liknade, så han sa.
"Skitig fläskfile´" Å ni kan tro att vi skattade! de var kul!

Å jag kanske ska säga att förutom smörgåstårtan bjöds de på god dricka, olika snittar med massa gott på, glass och kaffe!

Det var vekligen en super trevlig kväll å allt var super gott!

Tack för att vi fick komma!


Kommentarer
Postat av: sara

Det var så lite så! roligt att du hade det trevligt.
Var kul att ni kunde komma:=)
Det där spelet måste vi spela igen nån gång!:D

2007-08-05 @ 20:44:00
URL: http://realy.blogg.se/
Postat av: Zandra

Absolut :) super kul ju!

2007-08-05 @ 21:09:17
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: BexZ

låter kul gumman. tack så jättemycket för att jag fick prata med dig igår. kommer alltid finnas där och när du behöver nån. skriv eller ring till mej.
sisters forever

2007-08-06 @ 08:08:06
URL: http://bexz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0