Fredag kväll

Fredag kväll nu... kom från mormor vid 3 typ å så kom Karin till 4... sen gick vi till ica å handlade grejer till vår taco.
När vi kom tillbaka hade mamma åkt till Matte dem ska ¨på kräftskiva imorron... så jag slipper mamma hela helgen så skööönt!

Efter att vi käkat vår goda middag... koka vi lite kaffe (och te vatten) eftersom Karin inte lärt sig att dricka kaffe än... :)

nu slappar vi bara å har de nice...!

Å imorron är det utgång. Skoj! (som Karin skulle sagt)


Kvällens asgarv: Micke sitter på restaurang med sara å hennes förräldrar:

Saras far har tänkt fråga micke i valnig samtals ton vad han ska ha... Men av nån anlednig skriker han ut..

VAD SKA DU HA?
 micke undrar lite över varför han skrek men finner sig snabbt , å skriker tillbaka:
PASTA
Hela grejen blir så ruskit kul för jag kan verkligen se dom framför mig!
Och övriga folks blickar! Tänk er!
Helt tokiga båda två...
Haha!

TJOHEJ!


Kommentarer
Postat av: angelicamagdalena

Haha!! Jag kan också se framför mig hur micke skriker tillbaka där! haha..
Mår du bra, min Zandra?
Kramar i massor

2007-08-27 @ 18:07:13
Postat av: Zandra

Haha ja, när han kom hem å berätta. Kan lova jag höll på å dö av skratt!! Din Zandra mår bra, fast hon saknar sin Magga! STORA kramar!

2007-08-27 @ 22:04:10
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0