Praktik i pokerns värld.

Tja! Idag har jag varit på min praktikplats Furuboda. Var väl så där de höll på å ordna inför brasafton som ska hållas där ikväll.

Jag är så sjukt trött idag, vet bara inte varför. Nu har dom andra på "Anstalten" avd.2 dragit ner till korridoren för att kolla in nån himla pokertunering jag pallade inte gå med. Poker alltså... fattar inte grejen folk har blivit galna i kortspelet. Var man än är så påminns man om det överallt känns det som. tv, tidningar,radio och nätet.

Det sägs att antal spelmissbrukare har ökat de senaste åren. Inte alls förvånade. Det är så lätt att göra ett knapptryck in i nätets spelvärld tex och sitta där i timtal. Om man nu skulle vinna en liten ynka slant så är det nog för många, lätt att fasna i det med hopp att lyckas vinna ännu mera.

Det är knas. Man luras på pengar.

image42


Tack för mig

//Zandra


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Hmm kanske du har rätt i...

2007-04-19 @ 13:17:54
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Han på bilden med mössan igen

Spelberoendet har ökat stadigt sedan slutet av 90- talet. men att beskylla nätpokern enbart är lite dumt :P Den största boven är Jack Vegas maskiner (enarmade banditer utan arm, du vet) och på senare år ligger även nätbingo före poker i spel som för in spelare i missbruk.
ta det lugnt.
/ Han i mössan

2007-04-19 @ 15:54:04
Postat av: Zandra

Menade inte bara poker utan självklart andra spel via nätet åxå... bara det att jag har små tokiga pokerspelare runt mig överallt... ;)

2007-04-19 @ 17:05:19
Postat av: Gk_Krill

exakt Zandra! Å jag en av dem :P

2007-04-19 @ 21:53:58
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0