Helgen

Denna helgen har varit den bästa på på länge :)

Fredag: Började med skola...08.05 lång dag för 15.40 är min slut tid. åt langos till middag det var gott! Sedan fick jag börja fixa till mig inför en utekväll med min pojke... bah helt underbart... väl ute träffar vi på en massa vänner... det var trevligt.... Mark fick återse en del gamla vänner från sin tid i Kristianstad. Även jag träffade vänner. dom flesta var glada och hade kul! Vet inte riktigt när vi var hemma. Men kul hade vi.

Lördag: Fick jag i Stort sätt tvinga Mark upp ur sängen ;) tror han helst hade velat stanna där hela dan. Men jag fick som jag ville och vi kom ut i det vackra vädret! På kvällen hyrde vi film med dennis. Wallnder: Hemligheten Mina tankar var hos Johanna då. Den är se värld och mycket gripande. stakaste Wallander filmen tycker jag. Sedan ville killarna se Borat Men det pallade inte jag.

Söndag: Åkte Mark hem till sitt igen och jag åkte tillsammans med dom andra på anstalten och grillade hamburjare ute i skogen. Jag vet inte hur dom hade tänkt för platsen vi kom till var inte ett dugg anpassad till icke gående personer. Det var första gången som jag faktiskt varit rädd för att välta med permon. Och våra engångsgrillar var kassa. så det tog en evighet innan vi fick mat.

På kvällen åkte jag till Bromölla för att se COMAS årliga vår konsert på humlescenen. Jag blev besviken. Tur att Zara och Stina var där och bjöd på några Sarek-låtar. Annars hade det varit som att kasta pengarna i sjön. Jag är kanske hård, dom är unga och nervösa ungdomarna. Men de var inte alls som förra året. Fast jag beundrar dom av den anledningen att dom ställer sig på scen. Det hade jag aldrig vågat.

Emil och Ängla var också där.  Ängla är nog den sötaste flicka jag vet. Jag tror att en ny Schlagerprinsessa är född! Hon har det ju i blodet. Mamma, Pappa och Farfar. Så jag kommer inte bli förvånad om vi om några år kan läsa löpsedlar om den otroligt begåvade Ängla!

image18ÄNGLA
image19EMIL
image21ZARA         image22STINA

Tack Zara & Stina för bra drag!
Tack Emil för att du finns!
Tack Ängla Du får mig att le!
Tack Mark för att du är min!

Kommentarer
Postat av: zara

kul att du gillade oss iaf... kraam

2007-04-02 @ 19:57:56
Postat av: zara

kul att du gillade oss iaf... kraam

2007-04-02 @ 19:57:59
Postat av: Zandra

Det är klart :) Kramiz

2007-04-02 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0