Gårdagen

Okej, nu tänkte jag blogga lite om gårdagen. Den började med att Jerry kom å väckte mig. Vi skulle åka på nån himla hästhoppartävling. Viket inte var nån höjdare för mig som är livrädd för hästar. Och inte blev det bättre av att jag blev attakerad av en nästan precis efter att vi kommit dit. Trodde den skulle sparka till mig! Ja fy säger jag bara!!

Tillslut åkte vi där ifrån (känndes som en evighet) och jag kom hem å kunde börja göra mig i ordning inför min kväll på Grand, där Emil skulle spela. Väl där var det kul. Träffade en del trevliga människor och fick en pratstund med Emil. Underbarare människa får man verkligen leta efter! Och han kan konsten att få igång sin publik. Det är verkligen roligt, fan viket drag. Sedan finns det alltid en å annan människa som slukar honom med blicken å säkert inte fattar att dom aldrig har en chans... Emil bjuder verkligen på sig själv och jag tror det är det publiken faller för. Det är en av alla egenskaper som jag helt enkelt bara älskar hos honom! För att beskriva Emil med bara ett par ord (om det nu går) så säger jag, Snäll, Ödmjuk, Omtänksam och helt enkelt så sjukt jävla underbar!

Kvällens bästa.

Emil: "Nej det är ingen fara, jag har hårda fötter ska du veta!"

Idag upptäcke jag att någon hade andvänt korgen på permon som paperskorg....

Bilder från kvällen....

image36
Emil framför pubiken på Grand.


image37
Här är jag med en tjej som aldrg sa vad hon hette. Men trevlig var hon iaf.

image38
Denna otroligt fina bild på Emil är bara ett måste
i min blogg.


Avslutar med att tacka Emil å hans familj för alla finna minnen å stunder.
TACK FÖR ALLT! Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!

Puss å massor med Kramar!
//Zandra


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

ups ser visst mitt egna hår lite på bilden på dig och Jenny för det presenterade hon sig till dig som hörde jag, menmen annars är det som säger med resten :).

2007-04-15 @ 22:00:07
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Zandra

Jenny? jasså minns jag inte.. sa hon inte de till dig bara då? Jag brukar minnas...

2007-04-15 @ 22:32:50
Postat av: Gk_Krill

jo kanske du brukar så jag blir osäker

2007-04-15 @ 23:11:16
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0