Enköping nästa

Tjoho!

Imorgon går jag på lov... ska bli så skönt är så trött på allt å alla här! Snart tar man studenten! Inte för att skryta men jag är så stolt över mig själv att jag klarat av detta! 4år på ett ställe där man inte trivs är inget lätt alls!
Å tillslut finner jag en vän som var anledningen till att jag stannade-- slutade att höra av sig å jag blev ensam igen!
Som tur var fanns iaf Emil å Zara kvar... dom finns kvar... Dom är min kraft! JAG TYCKER VÄRKLIGEN OM DOM, AV HELA MITT HJÄRTA! Finner inga ord för hur mkt men jag hoppas dom känner det!


Puss hej gla påsk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Enköping och alla dina nära och kära längtar efter dig.
Puss

2007-04-04 @ 22:47:14
URL: http://permozandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0